fithits Ak práve pripravujete nový web, e-shop alebo potrebujete trochu oživiť, či prepracovať ten starý, skúste zvážiť prenechať túto prácu copywriterovi.
Prečo si nechať napísať texty na web copywriterom?
Máte vyhadzovať peniaze za texty, ktoré zvládnete napísať aj sám/a?
Iste! Každý text sa dá totiž napísať rôznym spôsobom.
Ak máte presnú predstavu, ako by mal byť váš text napísaný a koncipovaný, dokonca vám v hlave znie, ako by mali byť jednotlivé vety poskladané, tak si radšej copywriting neobjednávajte :) Ak ste však otvorený novým možnostiam, formuláciám, vyjadreniam v súlade s vašou prácou a hodnotami, bude to pre vás iste prínosné a možno nájdete množstvo novej inšpirácie do budúcnosti. Veď texty sa píšu, až kým s nimi nebudete stotožnený, tak vlastne nič nestrácate!
Poďme sa pozrieť teda bližšie na pár dôvodov, prečo si nechať napísať texty copywriterom.
1. Odstup môže priniesť nový pohľad, nápady a skvelé PR
Niekedy je prínosné prenechať časť kreatívnej práce na webe, e-shope alebo blogu externému spolupracovníkovi. Môže sa tak na vašu web stránku alebo internetový obchod pozrieť s odstupom a nadhľadom, ktorý je raz za čas veľmi potrebný. Okrem toho má každý copywriter svoj vlastný štýl písania a to môže priniesť nový elán a novú energiu aj vám a vášmu podnikaniu!
2. Copywriting ako súčasť firemnej kultúry
Slová majú veľkú váhu a copywriting sa stáva stále skloňovanejším pojmom vo firmách a rôznych spoločnostiach. Stredné a väčšie firmy si najímajú copywriterov pre svoje blogy a web stránky alebo na písanie newslettrov. Copywriting sa tak stáva samostatnou a dôležitou časťou práce a komunikácie firiem s klientami a dokonca sa teda dá povedať, že aj súčasťou firemnej kultúry.
3. Ušetríte množstvo času!
Písanie textov zaberá určitý čas a nie každý z nás môže alebo chce byť hneď spisovateľom. Preto objednanie písania textov, ktoré práve potrebujete od copywritera, môže priniesť nielen kreatívne a pekné PR texty, ale aj množstvo ušetreného času, ktorý vám zostane na inú prácu, nové zákazky, klientov a podobne.
4. Ach! A čo kľúčové slová?
Práca s kľúčovými slovami je pri copywritingu priam nevyhnutná. Tzv. SEO texty umožňujú googlu a internetovým vyhľadávačom, aby váš web našli. Preto by aj texty na vašom webe, e-shope či v PR článkoch mali kľúčové slová obsahovať a ideálne je aj to, ak obsahujú hypertextové odkazy.
Dôvodov a inšpirácie, prečo zadať písanie vašich textov copywriterovi je však ešte omnoho viac a snáď sa k nim dostaneme niekedy v ďalších článkoch!
Pokiaľ ste sa rozhodli zadať napísanie vašich textov externej firme, alebo o tom aspoň uvažujete, kliknite na tento link a obráťte sa na copywriting Copywritera.sk. Tu vám texty radi napíšu za "ľudové ceny", aby si copywriting mohol dovoliť naozaj každý, a to aj malé firmy a živnostníci.
Comments